domingo, 30 de agosto de 2009

notícies!

.
Tinc bones notícies! Ja hem rebut una proposta per poder publicar aquests fantàstics contes que aneu enviant. Però pensant pensant, m'he adonat que hi ha alguns contes que tenen faltes d'ortografia. Jo quan els rebo, i si veig alguna de molt grossa intento corregir-la, però clar, no sóc correctora i també se'm poden passar. Així que a partir d'ara us agraïria que intentessiu enviar els contes amb el mínim de faltes, sinó al final per la publicació tot es retardarà.
.
Moltes gràcies a tots! I a continuar escrivint.
.

25 comentarios:

Anónimo dijo...

Felicitats bajoqueta, ho vas aconseguint :)

Mireia dijo...

Ei, moltes felicitats

Assumpta dijo...

Genial!! :-))

Et felicito ben sincerament... Vas tenir una bona idea i està funcionant molt, molt bé!! FELICITATS :-))

kweilan dijo...

Felicitats!!!

Elfreelang dijo...

Ens hi mirarem més doncs...ja ens diràs més coses de com anirà tot plegat...suposo que quan n'hi hagin 365? Felicitats i enhorabona!!!

Allau dijo...

Molt bona notícia, bajo, pot estar-ne orgullosa! Aviat te n'enviaré un altre.

Amb això de les faltes, imagino que cadascú s'esforça afer-ho el millor possible. Però si s'han de publicar crec que serà inevitable que hi intervingui un corrector.

assumpta dijo...

Uuuaaauuu!
Moltes Felicitats, Bajoqueta!
T'ho mereixes!!!
;)


Bé, intentarem fer millors els deures, encara que penso que potser sí que hi ha haurà d'intervenir algun corrector.
(Just avui que acabo de remetre un altre conte, aaaiiisss).

M'alegro molt i molt!

Assumpta dijo...

El Word té corrector de català :-)

Jo suposo que a tots alguna vegada se’ns escapa alguna falta (i més si, com en el meu cas, tota la escolarització va ser en la lengua del imperio) però suposo que si quan escrivim els nostres contes fem servir el corrector, el número de faltes quedarà molt reduït :-)

Garbí24 dijo...

Entre el corrector del word i jo fem el que podem :), però si .....ens hi fixarem encara més .
Felicitats i ja aniràs explicant

Carme Rosanas dijo...

Ostres! Quina il·lusió... Després de les baranes, ara els contes. Una passada, procuraré fixar-me en els errors i passar el corrector amb cura.

rits dijo...

moltes felicitats!!!!

procuraré vigilar (sempre se m'escapen algunes! ais)

Mortadel.la dijo...

BAjoooooooooo! Felicitaaaaaats!
Misión cumplidaaaaaaaaa!
És que estic una mica lluny!!!! Espero que l'eco t'arribi

bajoqueta dijo...

Res de felicitar-me a mi, que és entre tots que feu possible este blog.
En quant a lo de les faltes, tothom en fa, jo també, eh? És simplement que si ens mirem una mica, o demanem ajuda a algú que en sap més arribaran menys faltes. Hi haurà que corregir menys i al final el llibre sortirà abans :) Si és que arribem clar. Així que felicitats a vatros per anar inventant històries cada dia.

Parròquia Crist Rei dijo...

Molt i molt bé. Serà com una publicació familiar!!!
Felicitats a l'ànima de la història i a tothom!!!

gemma dijo...

Que bonic ^^ L'enhorabona.

Tens raó, és molt important que ens hi mirem quan escrivim i el corrector serà molt benvingut :p

Marta dijo...

Ei, que ho aconseguirem!!! Felicitats

Josep M. Sansalvador dijo...

És una notícia fantàstica. Tinc unes ganes de veure-ho imprès que no us ho imagineu. Enhorabona a tothom per tan extraordinari projecte.

Angle dijo...

Quines bones notícies, tant de bo es facin realitat, seria magnífic.
Jo també pertanyo a la generació que va estudiar tot en castellà i soc concient de faig moltes faltes, però tots els escriptors, fins i tot els bons, tenen correctors que el ajuden.
De vegades m'ajudo del traductor de Softcatalà, funciona molt bé:

http://www.softcatala.org/traductor

bajoqueta dijo...

Miquel: serà una publicació especial :)

Gemma: Gràcies per la part que em toca. I si podem reduir el nombre de faltes millor que millor :)

Marta: espero que ara si que ho aconseguim sinó no hi haurà llibre :)

Josep: falta molt encara i hi ha coses per parlar, però espero que surtigue molt i molt bé :)

Sergi dijo...

Ostres, parles de publicar-lo en paper? O per internet? En paper seria realment l'hòstia!

Què vol dir que no t'hem de felicitar? La idea és genial, i mira quanta gent ha arrossegat! Això és mèrit teu! Vinga, tots a enviar relats, que hi hem d'arribar, i tant! Per la Bajoqueta, ara no la deixarem a l'estacada, oi?

Sergi dijo...

I per cert, ara estic pensant, no tindria certa gràcia publicar-ho amb faltes i tot, indicant al principi que així és tal i com es van rebre els contes en un origen? Si us plau, que ningú no em mossegui!

Guaita, la paraula clau per publicar el comentari és 'rodeo'!

Joana dijo...

Felicitats! en retard però amb molta il.lusió!

bajoqueta dijo...

Xexu: clar en paper estaria publicat :)

Jo només vaig tirar los cigronets perquè no vos perdiguesseu del camí, vatros només heu seguit el rastre :)

Si ho fessem seria com igualar-mos a moltes editorials que ja ho fan això de deixar los llibres en faltes, natros serem diferents i no deixarem que se'ns cole cap :)


Joana: gràcies! i felicitats a tu també!

Jordi dijo...

Què fort, me n'acabo d'assabentar ara gràcies a l'Assumpta. Estic flipant! Espero que expliquis més detalls!!

bajoqueta dijo...

Jordi: de moment top-secret que encara he de negociar a vore quants milions vos emporteu cadascú... ;)